Hand Made dla Mlekołaków
W pierwszej połowie maja rozpoczęła się kampania prasowa płatków ryżowych Mlekołaki. Autorem kampanii jest agencja Hand Made, która pozyskała zlecenie w wyniku przetargu.
Celem komunikacji jest wprowadzenie innowacji produktowej Mlekołaków - płatków ryżowych. Layout przedstawia dwójkę dzieci, które bawiąc się przy śniadaniu – robią charakterystyczne, orientalne oczy. Całość zamyka hasło kampanii: „Ryżowe spojrzenie na śniadanie”. W Hand Made projekt przygotowany został przez zespół: Karolina Reimus (account manager); Agnieszka Trzeciak (graphic designer) i Miłosz Sroka (copywriter).
Kampania nowego produktu Mlekołaków prowadzona jest w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej i w prasie adresowanej do rodziców.
Płatki ryżowe to nowość w portfolio Mlekołaków, których szata graficzna na początku roku uległa zmianie. W miejsce kosmicznych postaci „Mlekołaków” pojawiły się komiksowe rysunki dzieci („M team” – Moja paczka).
Dołącz do dyskusji: Hand Made dla Mlekołaków