Gwiazdy na lodzie wytańczyły dla Dwójki ponad 20 mln zł
Nowy program Dwójki "Gwiazdy tańczą na lodzie" spotkał się z dużym zainteresowaniem widzów. Format oglądało średnio 4,48 mln osób, zapewniając stacji ponad 30 proc. udziału w rynku. Zyski reklamowe wyniosły ponad 20 mln zł.
Największą oglądalność miał wyemitowany 7 grudnia finał programu. Zobaczyło go średnio 5,33 mln osób, dając stacji 34,46 proc. udziału w rynku (część 1- 4,88 mln i 30,85 proc. udziału, część 2- 5,36mln i 33,95 proc. udziału , część 3- 5, 93 mln widzów i aż 41,05 proc udziału)- wynika z danych AGB NMR przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
|
Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
28-09-2007 | 4603527 | 31,84% | 26,81% |
05-10-2007 | 3899980 | 28,83% | 21,51% |
12-10-2007 | 3898853 | 31,54% | 26,79% |
19-10-2007 | 3966428 | 26,93% | 20,45% |
26-10-2007 | 4203607 | 27,61% | 18,75% |
02-11-2007 | 4325257 | 27,84% | 19,84% |
09-11-2007 | 4471717 | 28,92% | 21,47% |
16-11-2007 | 4344307 | 27,42% | 21,05% |
23-11-2007 | 5227499 | 34,15% | 27,11% |
30-11-2007 | 5114370 | 34,71% | 26,65% |
07-12-2007 | 5334995 | 34,46% | 26,42% |
średnia | 4477750 | 30,31% | 23,23% |
TVP2 dzięki emisji widowiska była zdecydowanym liderem pasma. Telewizję TVN śledziło przed telewizorami w tym czasie 3,09 mln widzów (20,89 proc. udziałów w rynku), TVP1 2,32 mln widzów (15,68 proc. udziałów w rynku), Polsat - 1,94 mln widzów (13,11 proc. udziałów w rynku).
Program cieszył się popularnością głównie wśród kobiet. W jego profilu widowni dominują mieszkańcy wsi i miast poniżej 50 tysięcy mieszkańców, emeryci oraz osoby legitymizujące się wykształceniem podstawowym.
|
|
ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 34,37% | 71 |
Kobiety | 65,63% | 127 | |
Wiek | 4-9 | 2,62% | 42 |
10-15 | 4,79% | 61 | |
16 - 19 | 2,85% | 45 | |
20 - 24 | 3,10% | 35 | |
25 - 29 | 4,42% | 53 | |
30 - 34 | 6,02% | 79 | |
35 - 39 | 4,28% | 65 | |
40 - 44 | 5,86% | 87 | |
45 - 49 | 7,40% | 92 | |
50 - 54 | 11,72% | 142 | |
55 - 59 | 12,88% | 185 | |
60+ | 34,04% | 188 | |
Wlk.miasta | Wieś | 41,38% | 108 |
< 50 tys. | 24,50% | 102 | |
50-100 tys. | 9,56% | 108 | |
100-200 tys. | 7,36% | 92 | |
> 200 tys. | 17,20% | 84 | |
Zawód | Top management | 5,96% | 74 |
Pracownicy szczebla średniego | 9,35% | 78 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 15,97% | 83 | |
Emeryci | 47,48% | 182 | |
Inne | 21,24% | 61 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 53,11% | 117 |
Średnie | 29,84% | 101 | |
Wyższe | 9,63% | 90 | |
Inne | 7,42% | 52 |
Szefowie stacji nie kryją zadowolenia z oglądalności programu.
- Wyniki mówią same za siebie. "Gwiazdy tańczą na lodzie" to hit Dwójki i najpopularniejszy obok "Tańca z gwiazdami" program rozrywkowy na polskim rynku telewizyjnym - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jarosław Burdek, zastępca dyrektora ds. audycji rozrywkowych i widowisk artystycznych TVP2. - Udało nam się zainwestować w bardzo perspektywiczny format . Tak więc możemy się spodziewać, że Dwójka nie zrezygnuje z niego tak łatwo - dodaje.
Już wiosną na antenie pojawi się więc druga edycja tanecznego show. Program nadawany będzie w tym samym paśmie co dotychczas, czyli w piątki po godz. 20. Prawdopodobnie nie ulegnie zmianie też dotychczasowe jury z Dodą na czele. Produkująca show firma Rochstar rozpoczęła już kompletowanie nowych gwiazd chętnych do udziału w zabawie.
Tymczasem "Dwójka" przygotowuje się do specjalnego wydanie programu, który pokaże w najbliższy piątek jako "Świąteczną galę na lodzie".
Dołącz do dyskusji: Gwiazdy na lodzie wytańczyły dla Dwójki ponad 20 mln zł