SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gucci ogłasza przetarg na budżet medialny

Gucci Group ogłosił przetarg, którego celem jest skonsolidowaniewartego 200 milionów funtów globalnego budżetu medialnego firmy.

Obecnie producent dóbr luksusowych korzysta z usług różnychagencji na lokalnych rynkach. Przykładowo W Wielkiej Brytanii zaplanowanie i zakup mediów dla firmy odpowiedzialny jest dom mediowyMPG, a we Francji i Włoszech Mindshare.

Teraz Gucci chce wybrać jedną globalną sieć, aby prowadzić natych rynkach spójną politykę medialną.

Oprócz głównej marki, która w ubiegłym roku przyniosła GucciGroup 65 procent całkowitego przychodu, do firmy należą równieżtakie marki jak Yves Saint Laurent, Bottega Veneta, AlexanderMcQueen i Stella McCartney.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Gucci ogłasza przetarg na budżet medialny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl