Gucci "oddało" WHO swoje social media. Celem edukacja o koronawirusie
Włoski dom mody Gucci udostępnił swoje kanały w social mediach Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) w celu edukacji na szeroką skalę na temat koronawirusa.
Od kilku dni na kanałach Gucci w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook) pojawiają się treści pochodzące ze Światowej Organizacji Zdrowia. WHO przekazuje przez kanały słynnej marki sprawdzone i rzetelne informacje na temat pandemii Covid-19. Organizacja chce w ten sposób walczyć z dezinformacją i fake newsami pojawiającymi się na temat koronawirusa. Aby trafić do najmłodszych odbiorców, od marca WHO ma także swoje konto na TikToku.
Tylko na Instagramie konto Gucci ma ponad 40,1 mln obserwujących.
Firma przekazała 2 miliony euro organizacjom charytatywnym pomagającym w walce z koronawirusem.
Dołącz do dyskusji: Gucci "oddało" WHO swoje social media. Celem edukacja o koronawirusie