SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Żywiec tworzy Centrum Obsługi Klienta. W Katowicach zatrudni ponad 250 osób

Grupa Żywiec utworzy w Katowicach Centrum Obsługi Klienta, która zapewni ponad 250 miejsc pracy.  Producent Żywca, Warki i Tatry szacuje koszt inwestycji na kilkanaście milionów złotych.

„Grupa Żywiec doceniła potencjał aglomeracji. Katowice zostały wybrane z uwagi na łatwość pozyskania wykwalifikowanych pracowników, niskie koszty związane z utworzeniem Centrum Obsługi, łatwość dojazdu, infrastrukturę teleinformatyczną, optymalny standard nieruchomości oraz szybki termin dla uruchomienia przedsięwzięcia" - powiedział dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji Grupy Żywiec, Mariusz Borowiak.

„Bardzo zależało nam na inwestycji Grupy Żywiec. Cieszymy się, że doceniono zarówno potencjał Katowic i Metropolii Silesia jak i profesjonalną obsługę potencjalnego inwestora w naszym mieście. Mam nadzieję, że decyzja Grupy Żywiec będącej częścią trzeciego największego koncernu piwowarskiego na świecie zachęci inne firmy do lokalizacji swoich centrów usług w Katowicach" – dodał prezydent Katowic, Piotr Uszok.

Spółka podała, że podstawową działalnością nowego COK w stolicy Górnego Śląska będzie aktywne pozyskiwanie i obsługa zamówień z ponad 80 tys. sklepów zlokalizowanych na terenie całej Polski. W nowym COK producent zatrudnienie znajdzie ponad 250 wykwalifikowanych specjalistów.

W ujęciu jednostkowym, w 2010 roku spółka miała 371,38 mln zł zysku netto wobec 349,74 mln zł zysku rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Grupa Żywiec tworzy Centrum Obsługi Klienta. W Katowicach zatrudni ponad 250 osób

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl