SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Artemis wygrała przetarg na kampanię społeczną promującą szczepienia

Grupa Artemis wygrała przetarg Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego, Państwowego Zakładu higieny na kampanię społeczną promującą szczepienia - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Działania mają być realizowane jeszcze w tym roku, a ich budżet wynosi ponad pół miliona zł.

Przetarg dotyczył przygotowania założeń i przeprowadzenia kampanii społecznej na temat szczepień ochronnych obowiązkowych i zalecanych z Programu Szczepień Ochronnych.

Oferty w nim złożyło 5 agencji. Dwie z nich odrzucono - były to oferty spółki Tarraya i Fabryki Marketingu, bo ich "treść była niezgodna z warunkami zamówienia".

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Do współpracy została wybrana Grupa Artemis, która zajmie się też utrzymaniem działalności, modernizacją i promocją portalu Szczepienia.info (działającym pod adresem szczepienia.pzh.gov.pl), w tym modernizacją istniejących i wdrożeniem nowych funkcjonalność oraz publikowaniem nowych treści merytorycznych promujących szczepienia w mediach społecznościowych.

Budżet wynosi 597,95 tys. zł netto, a zaplanowane działania mają zostać zrealizowane jeszcze w tym roku.

Dołącz do dyskusji: Grupa Artemis wygrała przetarg na kampanię społeczną promującą szczepienia

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
ta,juz lece
ciekawe jak oni, coorva, obliczja te budzety z drobnymi koncowkami./ Do tej akcji najlepszy bylby budzet..666.66.
odpowiedź
User
Modern Picer
Życzę szczęścia...
"nagle"...
odpowiedź