Grupa Artemis wygrała przetarg na kampanię społeczną promującą szczepienia
Grupa Artemis wygrała przetarg Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego, Państwowego Zakładu higieny na kampanię społeczną promującą szczepienia - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Działania mają być realizowane jeszcze w tym roku, a ich budżet wynosi ponad pół miliona zł.
Przetarg dotyczył przygotowania założeń i przeprowadzenia kampanii społecznej na temat szczepień ochronnych obowiązkowych i zalecanych z Programu Szczepień Ochronnych.
Oferty w nim złożyło 5 agencji. Dwie z nich odrzucono - były to oferty spółki Tarraya i Fabryki Marketingu, bo ich "treść była niezgodna z warunkami zamówienia".
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do współpracy została wybrana Grupa Artemis, która zajmie się też utrzymaniem działalności, modernizacją i promocją portalu Szczepienia.info (działającym pod adresem szczepienia.pzh.gov.pl), w tym modernizacją istniejących i wdrożeniem nowych funkcjonalność oraz publikowaniem nowych treści merytorycznych promujących szczepienia w mediach społecznościowych.
Budżet wynosi 597,95 tys. zł netto, a zaplanowane działania mają zostać zrealizowane jeszcze w tym roku.
Dołącz do dyskusji: Grupa Artemis wygrała przetarg na kampanię społeczną promującą szczepienia
ciekawe jak oni, coorva, obliczja te budzety z drobnymi koncowkami./ Do tej akcji najlepszy bylby budzet..666.66.
"nagle"...