Grey Group Polska reklamuje w internecie żywność bezglutenową Schar
Do grona klientów agencji reklamowej Grey Group dołączyła firma Schar, producent produktów bezglutenowych. Agencja odpowiada za jej działania w internecie.
Agencja opracowała już pierwszą kampanię dla firmy Schar, pod hasłem „Pełne życie z Schar”. Działania reklamowe są oparte na treściach wideo (krótkich filmach ze sposobami na codzienne i niecodzienne wyzwania związane z celiakią, alergiami i nietolerancją glutenu).
Kampania realizowana przez Grey obejmuje współpracę z ambasadorami marki oraz ekspertami - dietetykami specjalizującymi się w diecie bezglutenowej. Agencja odpowiada za całość działań dla marki Schar, w tym strategię, produkcję oraz komunikację na Facebooku.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Grey Group Polska reklamuje w internecie żywność bezglutenową Schar