Grey Group Polska reklamuje Downy na Bliskim Wschodzie i w Afryce (wideo)
Agencja Grey Group Poland przygotowała reklamy do kampanii promującej płyn do płukania tkanin Downy (produkowany przez Procter & Gamble) na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce Północnej i Wschodniej. Przy produkcji spotów pracowały też firmy Frieze Films South Africa, Platige Image i Efektura.
Głównym przesłaniem kampanii Downy, oprócz praktycznych korzyści płynących z używania tego płynu do płukania tkanin, jest podkreślenie, jak silny wpływ na człowieka ma zapach. Kompozycje zapachowe często kojarzone są niemal ze wszystkimi sytuacjami i doświadczeniami w życiu człowieka. I tak zapach świeżo upranych ubrań wywołuje w dzieciach pozytywne emocje, poczucie miłości i wsparcia mamy, która zajmuje się praniem.
Grey Group Poland przygotowała w sumie 26 wersji reklam (w języku francuskim, suahili i w pięciu dialektach języka arabskiego) na poszczególne rynki. Są to spoty wideo i radiowe, reklamy internetowe, outdoorowe i POS. - Projekt ten był dla nas prawdziwym wyzwaniem, nie tylko ze względu na zakres prowadzonych działań, ale również z uwagi na zasięg kampanii, która obejmuje wiele różnorodnych rynków, a co za tym idzie, wiele formatów i wersji językowych - opisuje Anna Pańczyk, CEO Grey Group Poland.
Produkcją spotów zajęła się firma Frieze Films South Africa, postprodukcją - Platige Image, a udźwiękowieniem - Efektura.
Dołącz do dyskusji: Grey Group Polska reklamuje Downy na Bliskim Wschodzie i w Afryce (wideo)