“Grazia” staje się bardziej luksusowa. Joanna Liszowska na okładce
Od najnowszego wydania, który w czwartek trafiło na rynek, dwutygodnik “Grazia” (Wydawnictwo Bauer) zyskał bardziej luksusową szatę graficzną. Ponadto tytuł poszerzył część lifestylową. - Luksus. Ludzie. Lifestyle - tak brzmi nowe hasło magazynu.
Wydawnictwo Bauer chce teraz pozycjonować “Grazię” jako magazyn łączący elementy luksusowego pisma people i miesięcznika lifestylowego dla kobiet. Wprowadzane zmiany są oparte na doświadczeniach włoskiej, angielskiej i francuskiej edycji “Grazii”.
Od tego wydania w każdym numerze tytułu będą trzy duże wywiady z popularnymi gwiazdami, którym towarzyszyć będą autorskie sesje fotograficzne (w tym numerze jest m.in. rozmowa z Joanną Liszowską). Zwiększyła się też liczba reportaży, które dotyczyć mają aktualnych problemów społecznych lub trendów.
Poszerzony został dział Moda, prezentujący trendy ze światowych stolic mody. Rozbudowany został również dział Styl Życia - w każdym numerze będą w nim rubryki dotyczące zdrowia i wnętrz oraz poszerzona rubryka kulinarna. Nie ma natomiast zmian wśród felietonistów “Grazii” - pozostają nimi Karolina Korwin-Piotrowska, Paulina Młynarska i Michał Zaczyński.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Najnowsze wydanie “Grazii” ukazało się w powiększonej do 114 stron objętości i niezmienionej cenie 2,99 zł. Wprowadzenie go na rynek jest wsparte kampanią prasową w tytułach Wydawnictwa Bauer oraz kampanią w portalu Interia.pl.
Zmiany w “Grazii” przygotował zespół pisma, którym od czerwca br. kieruje Anna Janicka. Szatę graficzną zaprojektowała dyrektor artystyczna tytułu Katarzyna Gintowt.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Grazii” w I półroczu br. wyniosła 90 903 egz.
Dołącz do dyskusji: “Grazia” staje się bardziej luksusowa. Joanna Liszowska na okładce