Google, Lewiatan i home.pl promują firmowe serwisy internetowe
Google, Lewiatan i home.pl rozpoczynają akcję zachęcającą polskie firmy małej i średniej wielkości do prowadzenia swoich serwisów internetowych. Projekt obejmuje promocyjne warunki zakładania i reklamowania takich stron.
Akcja rozpoczynana właśnie przez Google, stowarzyszenie Lewiatan i home.pl wynika z przeprowadzonych niedawno badań, które pokazały, że tylko niespełna połowa polskich przedsiębiorstw małej i średniej wielkości ma swój serwis internetowy. - Tymczasem obecność w sieci jest jednym z najbardziej efektywnych sposobów rozwijania działalności biznesowej, tym bardziej w czasach gorszej sytuacji ekonomicznej - przekonuje Artur Waliszewski, dyrektor Google Polska.
Ruszający właśnie projekt zachęca firmy do zakładania swoich witryn, oferując bezpłatne skorzystanie z ich kreatora i domen przez rok, darmowy hosting przez 3 miesiące, szkolenia na temat skutecznych sposobów reklamy w sieci oraz kupony na kampanie w wyszukiwarce Google. Akcja - skierowana do prawie miliona polskich przedsiębiorstw małej i średniej wielkości - potrwa do końca marca przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: Google, Lewiatan i home.pl promują firmowe serwisy internetowe