Google AdWords ma 10 lat (wideo)
W ramach świętowania dziesiątych urodzin programu reklamowego AdWords, Google zachęca swoich klientów do przesyłania historii o tym jak ten system pomógł im w odniesieniu sukcesu.
Internetowy program reklamowy AdWords powstał w 2000 roku – kilka lat po założeniu Google przez Larry'ego Page'a i Sergeya Brina. Reklamy w ramach systemu są oparte na słowach kluczowych i pojawiają się w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google, a reklamodawcy płacą tylko wtedy, gdy użytkownicy w takie reklamy klikną.
"Zgodnie uznaliśmy, że najlepszym sposobem na uczczenie tak ważnego dla nas wszystkich momentu będzie wyróżnienie reklamodawców AdWords, których poprosimy o podzielenie się własnymi historiami i sukcesami z całym światem" - czytamy na oficjalnym blogu usługi.
W grudniu bieżącego roku, z okazji 10. rocznicy AdWords, Google opublikuje mapę świata przedstawiającą wszystkie firmy, których założyciele opowiedzą swoje historie. Aby znaleźć się na tej mapie trzeba nagrać krótki film wideo (maks. 3 min.) i umieścić go w serwisie YouTube lub zaprezentować swoją historię w formie tekstowej (do 750 znaków).
"Powiedzcie, kim jesteście, czym zajmuje się wasza firma, jak wyglądało jej tworzenie i jaki wpływ na sukces waszej firmy miały reklamy online" - zachęca Google.
Więcej informacji, w tym instrukcje dotyczące przesyłania informacji i przykładowe filmy wideo, można znaleźć na tej stronie w serwisie YouTube.
Dołącz do dyskusji: Google AdWords ma 10 lat (wideo)