Goodyear i Dunlop reklamowane na zimę
Rozpoczęła się kampania reklamowa zimowych opon Goodyear i Dunlop. Akcję przygotowała i realizuje produkująca je firma Goodyear Dunlop Tires Polska wspólnie z GPD, Upgrade Marketing i Universal McCann.
W kampanii zimowych opon Goodyear promowany jest model Goodyear UltraGrip 8. Reklamy podkreślają, że dzięki bieżnikowi kierunkowemu z technologią Goodyear 3D-BIS ta opona zapewnia o metr krótszą drogę hamowania. Działania marketingowe obejmują telewizję (spoty w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych, sponsoring głównego wydania wiadomości sportowych w TVN i programu „Raport” w TVN Turbo) oraz prasę (magazyny motoryzacyjne i lifestylowe, tygodniki opinii). Kreację kampanii Goodyear Dunlop Tires Polska przygotowała razem z agencją reklamową GPD, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Z kolei kampania Dunlop reklamuje nową oponę zimową tej marki - Dunlop SP WinterSport 4D. Akcja - obejmująca też konkurs „Dunlop FunMachine 4D” - jest prowadzona w internecie, m.in. na głównych portalach, w serwisach specjalistycznych oraz na YouTube i Facebooku. Kreację kampanii Goodyear Dunlop Tires Polska przygotowała wspólnie z agencją Upgrade Marketing, która zajęła się również zakupem mediów.
Zarówno działania reklamowe marki Goodyear, jak i Dunlop potrwają do połowy listopada.
Dołącz do dyskusji: Goodyear i Dunlop reklamowane na zimę