SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Golden Drum dla Leo Burnett, McCann Erickson i Change Integrated

Trzy polskie agencje zostały nagrodzone podczas festiwalu GoldenDrum w Portorożu za kampanie reklamowe. Złoty Bęben przyznano LeoBurnett, a Srebrne Bębny - McCann Erickson i Change Integrated.

Polski oddział agencji reklamowej Leo Burnettzdobył wyróżnienie Złoty Bęben podczas festiwalu GoldenDrum w Portorożu za lauyout reklamy prasowej marki MaxFactor. Projekt o nazwie "Oczy 1" przygotował Martin Winther, a donagrody były nominowane jeszcze trzy layouty wykorzystywane w tejkampanii.

goldendrum

Z kolei Srebrny Bęben w kategorii filmówreklamowych przyznano polskiemu oddziałowi agencji McCannErickson za spot "Waza" przygotowany na potrzeby kampanii"Bicie jest głupie" prowadzonej przez Porozumienie "Dzieci podochroną". Autorami filmiku są Iza Przepiórska-Kotlińska i ŁukaszKotliński, a reżyserem - Xawery Żuławski. Nominację otrzymała teżinna reklama McCann Erickson wykorzystywana w tej akcji.




Również Srebrny Bęben, tyle że w kategoriioutdoor, otrzymała agencja Change Integrated zapracę "Zestaw mebli ogrodowych" przygotowaną na potrzeby kampanii"Daj śmieciom drugą szansę. Naucz się je segregować" prowadzonejprzez organizację WFF. Projekt autorstwa Ivo Nikica składał się zróżnego rodzaju śmieci, które rzucały cienie przypominające mebleogrodowe.

goldendrum2

Agencją reklamową roku podczas Golden Drum 2009 została LeoBurnett Beirut.

Dołącz do dyskusji: Golden Drum dla Leo Burnett, McCann Erickson i Change Integrated

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl