Globalny budżet reklamowy marki Vertu dla DHM
Agencja Dye Holloway Murray (DHM) wygrała przetarg na obsługęglobalnego budżetu reklamowego należącej do Nokii marki luksusowychtelefonów komórkowych Vertu
W pokonanym polu DHM zostawiła agencje WCRS, Laird &Partners z Nowego Jorku oraz Lorenzo Marini z Włoch. W przetargunie wystartowała dotychczas obsługująca budżet Vertu agencjaDave.
DHM będzie odpowiedzialna za stworzenie kreatywnej koncepcji,która będzie obejmować prasę, internet oraz empiryczne kanały nakluczowych dla Vertu rynkach, wśród których są Wielka Brytania,USA, Rosja i Bliski Wschód.
Wybór nowej agencji jest następstwem zmiany na stanowiskuglobalnego dyrektora marketingowego marki Vertu. W lipcu minionegoroku objęła je Hazel Kay, która wcześniej była dyrektorem ds.marketingu w największej na świecie firmie wydobywającej diamentyDe Beers. Zastąpiła ona Chrisa Harrisa, który dostał nowy etat wNokii.
źródło; Brand Republic
Świat
Dołącz do dyskusji: Globalny budżet reklamowy marki Vertu dla DHM