Globalny budżet reklamowy BMW dla GSD&M
Firma BMW przekazała swój globalny budżet reklamowy agencjiGSD&M Idea City.
Do tej pory należąca do holdingu reklamowego Omnicom Groupagencja obsługiwała producenta samochodów na rynkuamerykańskim.
Pierwsza globalna kampania jaką GSD&M przygotuje dla BWMbędzie opierać się na temacie radości. Na początek wystartuje onatego lata w Europie, a na początku przyszłego roku za oceanem.
Do tej pory BMW korzystało z usług różnych agencji reklamowychna różnych rynkach. Przykładowo w Wielkiej Brytanii firmęobsługiwała WCRS, w Niemczech Media Audience Beratung, a w Kanadziei regionie Azji i Pacyfiku DDB.
Obecnie GSD&M walczy również z należącym do InterpublicGroup domem mediowym Universal McCann o zachowanie wartego około200 milionów dolarów amerykańskiego budżetu medialnego BMW.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Globalny budżet reklamowy BMW dla GSD&M