GG ma milion aktywnych użytkowników miesięcznie. Komunikator uruchomił własny sklep internetowy
England.pl - właściciel komunikatora GG - poinformował że ta platforma komunikacyjna po weryfikacji bazy użytkowników ma obecnie miesięcznie ok. miliona aktywnych odbiorców. Większość stanowią mężczyźni i osoby do 25 roku życia. GG uruchomiło sklep internetowy, w którym oferuje gadżety firmowane przez markę.
GG (dawniej Gadu-Gadu) to internetowy komunikator funkcjonujący w polskiej sieci od 2000 r. W ostatnich latach platforma przeżywała kryzys związany z rosnącą konkurencją ze strony takich graczy jak Google czy Facebook. W marcu 2018 r. platforma GG została przejęta przez firmę England.pl oferującą międzynarodowe przelewy przez internet.
Teraz England.pl poinformował, że dzięki pozbyciu się „martwych dusz” wiadomo, iż milion aktualnych użytkowników GG to użytkownicy aktywni i logujący się do aplikacji.
Wśród nich przeważają mężczyźni (55,5 proc.), zaś pod względem wieku najliczniejsza jest grupa 16 - 25 lat (51,62 proc), następnie grupa 26 - 35 lat (23,6 proc.) i z niewiele mniejszym udziałem procentowym użytkownicy w wieku 36 45 lat (18,04 proc).
Jak podaje GG użytkownicy tej platformy wymieniają miesięcznie średnio 426 mln wiadomości. Mogą oni załączać do wiadomości grafiki, GIF-y (to nowość wprowadzona w 2019 roku), mają też do dyspozycji emotikony GG.
GG informuje, że uruchomił też nowy sklep. Można przełączyć się do niego bezpośrednio ze strony gg.pl oraz ze strony bloga gadu-gadu.pl. W sklepie online GG można kupić t-shirty damskie i męskie z hasłami, lnianą torbę na zakupy „eco baGG” oraz kubek z uśmiechniętym słoneczkiem GG. W sprzedaży są również białe parasole automatyczne, które chronią i od deszczu, i od słońca.
Dołącz do dyskusji: GG ma milion aktywnych użytkowników miesięcznie. Komunikator uruchomił własny sklep internetowy