Gaca SPA, Fundacji ELAB, Caribbean WAWA Festival i Inka klientami Synertime
Agencja Synertime pozyskała w ostatnich dniach pięciu nowych klientów. Długoterminowo pracować będzie dla Gaca SPA, Fundacji ELAB, Caribbean WAWA Festival i kawy Inka a projektowo, przez trzy miesiące dla Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.
Trzy z pięciu nowych projektów dotyczą współpracy w zakresie prowadzenia profili na Facebooku. Zupełnie nowy fanpage został założony przez Synertime dla Gaca SPA oraz Festiwalu Karaibskiego. Z kolei Fundacja ELAB, promująca wyjazdy edukacyjne za granicę prowadziła swój fanpage samodzielnie - teraz zaopiekuje się nim dział social media Synertime. Wszystkie trzy fanpage’e zostały całkowicie przekazane do administracji agencji, która odpowiada za strategię, grafiki, moderacje, kampanie reklamowe i udział fanpage’y w innych aktywnościach promocyjnych klientów.
Działania na rzecz Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego także są związane z Facebookiem. Synertime poprowadzi trzymiesieczną kampanię reklamową, będzie odpowiadała za całość działań: od strategii, przez kreację, kontrolę rozwoju, moderację i raportowanie.
Piąty projekt będzie realizowany w ramach stałej obsługi marki kawy Inka. Synertime będzie dla niej realizować działania skierowane do blogosfery kulinarnej, pierwsza wspólna aktywność firm w br. miała już miejsce w wakacje i były to warsztaty dla blogerek i ich dzieci z udziałem Natalii Paździor, zwyciężczyni programu „MasterChef Junior”. Event spotkał się z tak dużym zainteresowaniem, że klient postanowił realizować działania z zakresu blogger relations w sposób stały.
W Synertime od kilku już lat funkcjonuje oddzielny dział związany z kampaniami realizowanymi w mediach społecznościowych. Obecnie liczy czterech specjalistów i jest kierowany przez Klaudię Daniluk.
Dołącz do dyskusji: Gaca SPA, Fundacji ELAB, Caribbean WAWA Festival i Inka klientami Synertime