SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Focus na Walentynki

Z inicjatywy Agencji Focus Media Group Technologiczny Dom Mediowy Sp. z o.o., z okazji Dnia Świętego Walentego uruchomiony został serwis głosowy pod numerem *7140 oraz strona walentynki.pl.

Dzięki połączeniu technologii mobilnych i Internetu możliwe było stworzenie usług, za których pomocą wszyscy zakochani będą mogli w atrakcyjny i zaskakujący sposób przekazać swoje miłosne wyznania wybranej osobie lub poznać tą jedną, jedyną…

Niestandardowymi i innowacyjnymi usługami udostępnionymi użytkownikom strony i serwisu głosowego są:
- Pocztówka dźwiękowa – usługa pozwala na wysyłanie gotowych życzeń walentynkowych lub piosenek bezpośrednio na numery komórkowe lub stacjonarne odbiorców. Korzystający z serwisu ma możliwość nagrania swoich życzeń, pozdrowień oraz komentarzy, które zostaną odegrane odbiorcy przed zamówionym utworem. Użytkownik ma możliwość określenia dnia i godziny dostarczenia nagrania.
 - E–kartka - usługa pozwala na nagranie pod numerem *7140 własnych życzeń, które zostaną dołączone do e-kartek wysyłanych z poziomu strony WWW. Życzenia są nagrywane telefonicznie i dołączane są do pocztówki jako plik dźwiękowy. W takiej postaci trafiają na wskazany przez nadawcę adres e–mail. E-kartka jest unikatowym rozwiązaniem multimedialnym i obecnie funkcjonuje jedynie w serwisie www.walentynki.pl.
- Tele Randka – serwis randkowy umożliwiający nawiązanie znajomości z osobami, które pozostawiły swoje anonse w serwisie głosowym. Usługa posiada 3 kategorie obejmujące łącznie kilkaset anonsów. Początkujący randkowicze mogą nagrać własny anons i czekać na nową miłość lub przyjaźń.
- Quiz Walentankowy – quiz składający się z miłosnych 9 pytań. Do wygrania super nagrody: srebrna karta VIP do Multikina, płyta CD ze ścieżką dźwiękową z filmu „Tylko mnie kochaj”, filmy DVD, podwójne bilety do kina na romantyczne seanse, półroczne prenumeraty miesięcznika Cosmopolitan. W Quizie można brać udział dowolną ilość razy. Kryterium wyłonienia zwycięzcy jest liczba zdobytych punktów za poprawne odpowiedzi na pytania oraz czas rozwiązania testu - czytamy w komunikacie.

Fundatorami nagród w quizie są Multikino i Cosmopolitan, które biorą również udział w promocji akcji walentynkowej zainicjowanej przez Focus Media Group. W ramach wspólnych działań, informacje o serwisie ukażą się w kinach przed projekcjami filmów, na plakatach, banerach internetowych, ulotkach repertuarowych oraz na monitorach kasowych i barowych Multikina a także w tekstach PR na łamach Cosmopolitan.

Wsparciem technologicznym Agencji przy realizacji projektu są firmy Eurokom i Emarketing Experts. Focus Media Group koordynowała całość projektu od strony merytorycznej i  koncepcyjnej oraz przygotowała kreację materiałów BTL.

Dołącz do dyskusji: Focus na Walentynki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl