Fashion Magazine z dodatkiem Fashion Man
Jesienny numer kwartalnika Fashion Magazine (Wydawnictwo Fashion Group) po raz pierwszy jest połączeniem wydania męskiego (100 stron objętości pisma) i wydania damskiego (196 stron objętości pisma).
Stworzenie dodatku ma zainteresować i jednocześnie pozyskać nowe, męskie grono czytelników (dotychczas mężczyźni stanowili 28 % wszystkich odbiorców). Tytuł zawiera dwie okładki - w wersji damskiej - Justyna Steczkowska, a wersji dla panów - Olivier Janiak. Zawartość dodatku stanowi merytoryczny odpowiednik wersji damskiej. Pojawiły się m.in.: hity mody męskiej na jesień 2007 + sesja zdjęciowa, w rubryce na Kanapie Fashion - rozmowa z Marcinem Mellerem.
Projekt wspiera kampania promocyjna w Radio Zet, Radio Kolor, Radio Jazz oraz kampania internetowa przeprowadzona za pośrednictwem portalu Wirtualna Polska a także dodatkowe kanały dystrybucji. Magazyn dodatkowo jest dostępny w 1000 punktach stacji benzynowych OKN ORLEN. Do tej pory wydawnictwo zainwestowało również w promocje na wszystkich stacjach BP, SHELLA i STATOIL.
Fashion Magazine od 2004 roku wydawany jest przez Fashion Group w nakładzie 25 000 egz..(nakład kontrolowany przez ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Fashion Magazine z dodatkiem Fashion Man