Fartuchowa kampania promuje Lubellę (wideo)
Ruszyła promocja produktów Lubella (wytwarzanych przez Maspex Wadowice), w której do wygrania jest 10 tys. fartuchów kuchennych. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brainbox i Mindshare Polska.
Promocją objęte są makarony, sosy, mąki i kasze marki Lubella. Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić opakowanie z naklejką promocyjną, a kod z niej zarejestrować na stronie promocja.lubella.pl.
Codziennie losowanych jest 200 fartuchów kuchennych z oryginalnymi, zabawnymi napisami, a co tydzień - kurs gotowania. Akcja potrwa do 8 grudnia.
Promocję wspiera spot emitowany w telewizji (m.in. TVP1, TVP3, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz internecie (YouTube, serwisy VoD).
Kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja Brainbox, stronę promocja.lubella.pl - agencja Grupa 3, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Fartuchowa kampania promuje Lubellę (wideo)