Fałszywy człowiek-kurczak reklamuje KFC (wideo)
Pod hasłem „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak” rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa KFC przygotowana przez McCann Worldgroup. Akcja obejmuje telewizję, internet i punkty sprzedaży. Jednocześnie jest też prowadzona w Czechach i na Węgrzech.
Bohaterem nowych reklam KFC jest Podrob - mężczyzna przebrany za kurczaka, który stara się przekonać do siebie klientów tych restauracji. Ci jednak szybko przekonują się, że jest fałszywy, i wybierają kurczaka w KFC. W żartobliwych reklamach prezentowane są dwa produkty: Maxi Twist i B-smart.
Postać Podroba jako główny element nowego formatu reklamowego KFC będzie pojawiać się w różnych mediach i kanałach komunikacji. Ma podkreślać prawdziwość i wysoką jakość kurczaków używanych do przygotowywania dań w restauracjach KFC.
Strategię i kreację kampanii przygotował polski oddział McCann Worldgroup, który jesienią ub.r. po wygranym przetargu przejął od Red8 Advertising obsługę reklamową KFC (więcej na ten temat). Przy kampanii pracowały wszystkie agencje należące do tego holdingu: McCann, MRM, Momentum i Craft.
Akcja reklamowa w Polsce obejmuje telewizję (spoty 15-, 30- i 45-sekundowe), internet (nowa strona www, reklamy display, aktywności w social media) oraz same restauracje KFC (materiały POS: menu boardy, plakaty, bannery i opakowania). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.
Kampania jest jednocześnie prowadzona w Czechach i na Węgrzech, gdzie za jej strategię i realizację również odpowiada polski oddział McCann Worldgroup.
Dołącz do dyskusji: Fałszywy człowiek-kurczak reklamuje KFC (wideo)