Fakty i cechy produktowe w nowej kampanii Tantum Verde (wideo)
Angelini Pharma, producent Tantum Verde - leku OTC na ból i stany zapalne gardła oraz jamy ustnej, rozpoczyna nowe działania marketingowe w ramach kampanii reklamowej "Co czyni różnicę?". Odpowiada za nią agencja Hilt&Co.
Kampania Tantum Verde „Co czyni różnicę?” składa się z serii multimedialnych materiałów mających uzmysłowić konsumentom ciekawą historię powstania i atrybuty produktowe leku.
- Chcieliśmy podzielić się z konsumentami wiedzą nie tylko na temat tego jak działa Tantum Verde i w jakich dolegliwościach pomaga. Odnoszę wrażenie, że większość naszych konkurentów opowiada o dość generycznych cechach działania poszczególnych leków używając podobnych symboli, informacji, argumentów. Chcieliśmy uciec od tego schematu i, mając w końcu tak wiele do powiedzenia, przekazać to inaczej. Wspólnie z agencją Hilt&Co. opracowaliśmy założenia i przygotowaliśmy egzekucję kampanii, którą będziemy sukcesywnie wdrażać na rozlicznych platformach – mówi Katarzyna Klimek-Gałka, senior product manager Angelini Pharma Polska.
Pierwszy z serii filmów pod hasłem "Nie ma za co:)" opublikowano na profilu marki na Facebooku. W ciągu pierwszych 48 godzin od emisji film obejrzało ponad 300 tysięcy osób.
Założenia i egzekucję kampanii przygotowała agencja Hilt&Co.
Dołącz do dyskusji: Fakty i cechy produktowe w nowej kampanii Tantum Verde (wideo)