SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook szkoli reklamodawców w Warszawie. „Takich wydarzeń będzie coraz więcej”

W Polsce po raz pierwszy odbyły się warsztaty z cyklu Facebook Direct Response Bootcamp. Eksperci szkolili marketerów w najlepszych metodach dotarcia do odbiorców za pomocą Facebooka. - Odpowiednia wiedza dotycząca narzędzi marketingowych oferowanych przez naszą platformę jest kluczowa dla osiągnięcia sukcesu. Dlatego podobnych wydarzeń będzie w przyszłości o wiele więcej - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Bednarski, szef Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.

Rozwiązania oferowane przez Facebooka w ramach Direct Response mają pozwolić marketerom za pomocą kompleksowych narzędzi skutecznie dotrzeć z reklamowym przekazem do najbardziej pożądanej przez nich grupy odbiorców korzystających z największej na świecie platformy społecznościowej.

1 września w Warszawie w ramach szkolenia Facebook Direct Response Bootcamp eksperci w formie wykładów i prezentacji przekazywali słuchaczom praktyczną wiedzę dotyczącą możliwości zastosowania rozmaitych narzędzi optymalizujących kampanie na Facebooku. Organizatorzy szkolenia nie ukrywali, że podstawowym celem Facebook Direct Response Bootcamp jest poszerzenie grona specjalistów zorientowanych w marketingowych możliwościach, które niesie serwis.

- Odpowiednia wiedza dotycząca narzędzi marketingowych oferowanych przez naszą platformę jest kluczowa dla osiągnięcia na niej sukcesu - podkreślił w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Bednarski, dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią. - Dlatego podobnych wydarzeń będzie w przyszłości o wiele więcej. W tym roku planujemy przynajmniej jeszcze jedno z nich, kolejne czekają nas w roku 2016. W naszym modelu współpracy z biznesem nie stawiamy na sztywne, gotowe rozwiązania. Chcemy być elastyczni i oferować naszym partnerom między innymi umiejętności, które mogą skutecznie wykorzystać na Facebooku.

W trakcie Facebook Direct Response Bootcamp poruszono m.in. takie zagadnienia jak targetowanie na Facebooku, ocena i mierzenie sukcesu, tworzenie kreacji do zastosowań Direct Response czy strukturyzacja i optymalizacja kampanii.

Na koniec czerwca br. Facebook miał 1,49 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, z czego 1,31 mld korzystało z portalu na urządzeniach mobilnych, a 655 mln tylko w ten sposób.

Dołącz do dyskusji: Facebook szkoli reklamodawców w Warszawie. „Takich wydarzeń będzie coraz więcej”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl