65 tys. widzów „Ex na plaży Polska 4”. Kilkunastokrotnie wyższe wyniki od średnich MTV Polska
Czwarty sezon polskiej edycji programu „Ex na plaży” oglądało średnio 64 tys. widzów. Reality-show miało kilkunastokrotnie wyższe udziały, niż średnie dobowe wyniki MTV Polska. Wpływy z reklam wyniosły 259 tys. zł. Dobre wyniki oglądalności notowały powtórki cyklu, emitowane tuż po odcinkach premierowych.
Kanał MTV Polska „Ex na plaży Polska 4” pokazywał w poniedziałki o godz. 23.00, w okresie od 17 września do 5 listopada br. Średnia widownia programu wyniosła 65 tys. osób, co przełożyło się na 1,08 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 2,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,60 proc. w grupie 16-59- wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Z danych przekazanych nam przez Mediacom wynika, że przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków reality-show oglądało 99 tys. widzów (odpowiednio 91 tys. i 92 tys. w grupach 16-49 i 16-59).
Najwięcej widzów obejrzało pierwszy odcinek, który zgromadził 109 tys. widzów.
Tuż po zakończeniu premierowych odcinków czwartej edycji „Ex na plaży Polska” kanał MTV Polska emitował je ponownie. Powtórki te śledziło 31 tys. osób, co przełożyło się na 1,05 proc. udziału w grupie 4+ (2,11 proc. w 16-49 i 1,49 proc. w 16-59).
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ex na plaży Polska 4” emitowanych w telewizji wyniosły 259 tys. zł.
Warto dodać, że tuż po premierze w telewizji odcinki reality-show pojawiały się na platformie Player.pl.
W „Ex na plaży Polska” występuje ośmioro uczestników, którzy spędzają wspólnie wakacje. W każdym odcinku pojawiają się ich byli partnerzy, którzy będą chcieli odzyskać ukochanych lub zemścić się na nich. Zdjęcia do „Ex na plaży Polska 4” realizowane były na Cyprze.
Program oparto na brytyjskim formacie MTV, a lokalne wersje powstały także w Szwecji i Brazylii. Producentem wykonawczym „Ex na plaży Polska” jest Dragon Head.
Dołącz do dyskusji: 65 tys. widzów „Ex na plaży Polska 4”. Kilkunastokrotnie wyższe wyniki od średnich MTV Polska