SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eurosport zaczął kampanię reklamującą transmisje z igrzysk olimpijskich Tokio 2020 (wideo)

Igrzyska olimpijskie w Tokio w 2020 roku będą pokazywane z naciskiem na cyfrowe relacje w internecie, streaming na platformie nadawcy a także w mediach społecznościowych - zapowiada Eurosport. - Chcemy w ten sposób dotrzeć do jak największej liczby osób - mówi Jean-Briac Perrette, prezes Discovery International.

Podczas igrzysk olimpijskich w Tokio, które zaczną się 24 lipca przyszłego roku, Eurosport zamierza położyć nacisk na przekrojowość, streaming i relacje w mediach społecznościowych. Wszystkie starty sportowców na żywo i na żądanie będzie można oglądać w Eurosport Playerze. Transmisje - jak zapowiada nadawca - będą uzupełniane realizowanymi w czasie rzeczywistym produkcjami digitalowymi i relacjami w mediach społecznościowych. Kibice będą mogli wybrać to, co ich interesuje i dostosować przekaz do swoich preferencji.

 - Olimpijska podróż Discovery rozpoczęła się wraz z Pjongczang 2018, kiedy nasze podejście do igrzysk pozwoliło przyciągnąć rekordową widownię, zbudować niespotykany wcześniej zasięg i zaangażowanie w całej Europie. Ambicje Discovery na Tokio 2020 są jeszcze większe. Chcemy zaoferować kibicom najbardziej innowacyjne i dogłębne relacje z igrzysk w przestrzeni cyfrowej, dostarczone na niespotykaną do tej pory skalę. Nasze działania będą jeszcze bardziej śmiałe i rozbudowane - wszystko po to, żeby dotrzeć do jeszcze większej liczby osób, wykorzystując wszystkie możliwe platformy - zapowiedział Jean-Briac Perrette, prezes Discovery International.

- Nasi eksperci wykorzystają nowoczesną infrastrukturę, zaplecze technologiczne i swoje doświadczenie, by opowiadać o najważniejszych sportowych wydarzeniach w sposób rozpalający pasje kibiców. Postawimy na innowacyjne technologie i  przeniesiemy widzów w samo centrum akcji, dając im możliwość pełnego zrozumienia olimpijskich wydarzeń i jeszcze mocniejszego przeżywania sportowych emocji - podkreślił Dave Schafer, wiceprezes do spraw produkcji i treści w Discovery.

Eurosport zaprezentował w środę utrzymany w stylistyce mangi spot promocyjny, zaczynający kampanię „Droga do Tokio”. Ma on budować świadomość marki jako jedynego miejsca, w którym widzowie mogą obejrzeć każdą minutę startu wszystkich sportowców we wszystkich dyscyplinach.

Spot będzie pojawiał się na antenach Eurosportu, platformach cyfrowych i w mediach społecznościowych kanału do 25 sierpnia. Będą mu towarzyszyły specjalne programy około olimpijskie. Na antenach oraz w przestrzeni cyfrowej obok logotypu Eurosportu pojawią się też koła olimpijskie.

 

Kampania „Droga do Tokio” będzie prowadzona wokół transmisji wszystkich sportów olimpijskich aż do ceremonii otwarcia igrzysk. W trakcie nadchodzącego roku Discovery chce sukcesywnie odsłaniać kolejne elementy strategii programowej, prezentować technologie produkcyjne, ale także listę ekspertów, z którymi będzie współpracować.

Eurosport wykorzystywał streaming internetowy już podczas zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczang na początku ub.r.

Według badania Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. Eurosport 1 miał 0,584 proc. udziału w rynku oglądalności.

Dołącz do dyskusji: Eurosport zaczął kampanię reklamującą transmisje z igrzysk olimpijskich Tokio 2020 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl