Europejski budżet medialny Haier dla MPG
Chińska firma Haier, jeden z największych na świecie producentówurządzeń AGD, przekazała swój europejski budżet reklamowy domowimediowemu MPG.
Należąca do holdingu medialnego Havas agencjapokonała w finałowej fazie przetargu wchodzące w skład WPPGroup domy mediowe Mindshare iMediaCom.
MPG będzie odpowiedzialny za strategię komunikacyjną, planowaniei zakup mediów dla lodówek Haiera z serii 3D Fridges. Początkowadziałalność w ramach europejskiego budżetu będzie miała miejsce weWłoszech, Francji i Niemczech.
Haier, najlepiej znany ze swoich lodówek i pralek, produkujerównież telewizory, komputery, telefony komórkowe i sprzętkuchenny. Na rynku europejskim firma nawiązała współpracę zsieciami handlowymi Kesa, Media Market i Carrefour.
źródło: BrandRepublic
Dołącz do dyskusji: Europejski budżet medialny Haier dla MPG