Grupa eSky wprowadza nową platformę komunikacji
Grupa eSky wprowadza nową platformę komunikacji i kampanię wizerunkową, które powstały w wyniku opracowania nowej strategii marketingowej i pozycjonowania marki.
Nowa platforma komunikacji marki eSky ”eSky.pl. Odkryj podróżowanie na nowo” jest wynikiem prac nad strategią marketingową oraz pozycjonowaniem marki, które zostały poprzedzone badaniami jakościowymi i ilościowymi na 8 rynkach z regionu Europy Środkowo - Wschodniej.
- Świat po pandemii diametralnie się zmienił i coraz trudniej go zrozumieć. Ludzie odkładają często na później decyzje związane z przyjemnościami, przez co jeszcze bardziej wpadają w codzienną rutynę. W eSky chcemy inspirować do przełamania tej rutyny poprzez podróżowanie. Chcemy, by nasi Klienci otwierali się na nowe wrażenia, odbudowywali relacje oraz dbali o dobrostan swój i swoich bliskich – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, marketing communication director w Grupie eSky.
Odkrywanie podróżowania na nowo, start kampanii
Integralną częścią komunikacji marki eSky jest od teraz hasło ”Odkryj podróżowanie na nowo” . Obowiązuje we wszystkich kanałach, a także w przyszłych kampaniach. Prace nad nową platformą komunikacji są ściśle skorelowane z wynikami badań konsumenckich, które firma przeprowadziła wiosną br. na rynku polskim, rumuńskim, bułgarskim, czeskim, słowackim, węgierski, chorwackim oraz greckim. W ramach platformy marka eSky chce dostarczać klientom inspiracji i zachęcać do odkrywania świata na nowo na swój własny sposób, jednocześnie dostarczając wszystkich niezbędnych narzędzi do zaplanowania podróży, tj. produktów i usług, takich jak loty, noclegi, city break lub wakacje w pakietach lot+hotel, czy produkty dodatkowe, jak ubezpieczenia, wynajem samochodów, transfery lotniskowe, oraz atrakcje.
Wprowadzeniu nowej platformy komunikacji towarzyszy kampania wizerunkowa marki eSky na 8. rynkach, w tym w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Grecji, Węgrzech i Czechach. Kampania wizerunkowa zbudowana jest wokół tematu krótkich podróży typu city break do europejskich miast. Potrwa ona do końca października i będzie się opierać na dwóch 20-sekundowych oraz czterech 6-sekundowych spotach reklamowych emitowanych w YouTube. Działania online prowadzone będą także w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram oraz TikTok), w formie display oraz artykułów natywnych w ogólnopolskich portalach internetowych, a także w kanałach influencerów. Komunikacja offline skupia się na działaniach OOH, w tym na muralach, które powstały w Katowicach i Warszawie, oraz siatkach wielkoformatowych w Bukareszcie.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcję spotów agencja Welcome Digital, a zakupem mediów zajął się wewnętrzny zespół firmy eSky we współpracy z domem mediowym Starcom.
Dołącz do dyskusji: Grupa eSky wprowadza nową platformę komunikacji