Empik ze zmienionym sklepem internetowym reklamuje „wszystkie pasje, zajawki, koniki” (wideo)
Empik wprowadził zmiany w swoim sklepie internetowym, m.in. przygotował e-magazyn „Empik Pasje”. Towarzyszy temu wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki”.
W serwisie Empik.com oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na różne kategorie tematyczne. Ma to ułatwić internautom poruszanie się po stronie. Mniej znane klientom Empiku kategorie - takie jak Dom i ogród, Zabawki, Dziecko i mama, Sport, Zdrowie i uroda oraz Elektronika - zostaną lepiej wyeksponowane i uzupełnione osobnymi stronami z poradami, artykułami i ciekawostkami
Przygotowano też „Empik Pasje. Magazyn online” zawierający rady i inspiracje dotyczące wielu zainteresowań. Teksty do magazynu napisali blogerzy, influencerzy i dziennikarze.
Z kolei w salonach Empik wszystko pozostanie jak dotychczas, nieznacznie zmieni się tylko warstwa tekstowa i graficzna komunikatów marketingowych.
Zmiany są elementem nowego pozycjonowania marki Empik. Jego głównym założeniem jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań - od tych codziennych po te niezwykłe.
- Przeprowadziliśmy badania wśród Polaków, by dowiedzieć się, jakie mają zainteresowania. Wyniki tych badań stały się podstawą do przygotowania całego spektrum działań, które mogą inspirować naszych klientów - tłumaczy Mira Dobek, dyrektor marketingu Empiku.
Według tych badań ponad jedna trzecia respondentów interesuje się tematami związanymi z domem i ogrodem, 57 proc. sportem, a podróżami - prawie jedna czwarta. Jednocześnie prawie 90 proc. osób spędza czas czytając, oglądając i słuchając.
Dlatego Empik chce, żeby sprzedawane przez niego produkty wydawnicze były punktem wyjścia do odkrywania i rozwijania innych pasji. Podkreśla przy tym, że w swoim sklepie internetowym oferuje nie tylko książki, filmy i płyty, lecz także urządzenia przydające się do uprawiania różnych hobby.
Wspiera to wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki”.
Działania reklamowe potrwają do 5 marca. Obejmują telewizję, kina oraz internet (m.in. serwisy VoD, YouTube, social media).
Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.
Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. strony internetowe Grupy Empik Media Fashion zanotowały 8,66 mln realnych użytkowników i 231,2 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Empik ze zmienionym sklepem internetowym reklamuje „wszystkie pasje, zajawki, koniki” (wideo)