EM Lab ambientowo dla coffeeheaven
Agencja EM Lab rozpoczęła obsługę marki coffeeheaven (CHI Polska) w zakresie ambient marketingu. Firma zrealizowała już pierwsze działania dla brandu.
Pierwsza kampania coffeeheaven przeprowadzona przez EM Lab dotyczyła nowej, testowanej obecnie marki - coffeeheaven express, która powstała w wyniku współpracy pomiędzy CHI Polska a Shell Polska. Z początkiem lipca na wybranych pięciu stacjach paliw Shell w rejonie Warszawy zostały uruchomione wyspecjalizowane ekspresy kawowe. EM Lab przygotowała reklamy ambientowe promujące te ekspresy: dwumetrowe, podświetlane konstrukcje sześcienne oraz materiały BTL (tablice reklamowe, naklejki podłogowe, plakaty).
Działania dla coffeeheaven w EM Labie realizuje dział ambient mediów. Planowane są już kolejne projekty dla tego brandu.
EM Lab pozyskał to zlecenie w ramach działań new businessowych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: EM Lab ambientowo dla coffeeheaven