Edipresse Polska łączy struktury internetowe i prasowe, odchodzi Aleksy Uchański
Wydawnictwo Edipresse Polska postanowiło włączyć swoje zasoby internetowego do pozostałych struktur, tworząc multimedialne platformy biznesowe. W związku z tym z firmą żegna się Aleksy Uchański, dotychczasowy dyrektor ds. digitalu.
- Produkty online stają się coraz ważniejsze dla naszego biznesu, a e-portfolio Edipresse nabiera znaczenia na rynku. Jesteśmy trzecim największym wydawcą lifestylowym w polskim internecie. Digital przestał być działem w firmie, a stał się ważnym kierunkiem jej rozwoju we wszystkich obszarach tematycznych. Do tej wizji dopasowujemy organizację - uzasadnia te zmiany Alicja Modzelewska, dyrektor generalna Edipresse Polska.
Obecnie członkiem zarządu firmy nadzorującym segment internetowy została Izabela Bochenek-Strauss. Za poszczególne serwisy będą odpowiadać na poziomie strategii szefowe obecnych platform biznesowych spółki: Agnieszka Smit za Polki.pl, Babyonline.pl i Niania.pl, Magda Modrzewska za Wizaz.pl, Party.pl i Viva.pl, a Ewa Redel- Bydłowska za Gotujmy.pl.
Z Edipresse Polska odchodzi natomiast Aleksy Uchański, który od listopada 2014 roku pełnił funkcję dyrektora ds. digitalu. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Onet i Ringer Axel Springer Polska. Nie podano jego obecnych planów zawodowych.
Aleksy Uchański nie komentuje swojego odejścia z Edipresse Polska. Na rynku spekuluje się, że zostanie wiceprezesem wydawnictwa Iskry, ktore jest własnością rodziny Uchańskich.
Według badania Gemius/PBI w maju br. strony Edipresse Polska zanotowały 8,95 mln realnych użytkowników i 66,5 mln odsłon.