eBay wybrał iProspect do globalnej obsługi mediowej
Agencja iProspect, należąca do Dentsu wygrała przetarg na globalną obsługę mediową, który rozpoczął się na początku roku.

Dotychczasową agencją mediową eBay był EssenceMediacom (należąca do GroupM agencja Mediacom wygrała przetarg w 2019 r.), który też uczestniczył w przetargu.
Według COMvergence wydatki eBay na media w 2024 roku wyniosą 350 mln dolarów, z czego 175 mln dolarów trafi do agencji mediowej, a pozostałą kwotę, przeznaczoną na marketing efektywnościowy, zajmie się eBay wewnętrznie.
Gdy ruszał przetarg, stwierdzono, że „aby wspierać długoterminowe cele wzrostu, organizacja marketingowa eBay rozpoczęła globalną transformację – przechodząc z zdecentralizowanego modelu opartego na rynku na bardziej scentralizowany model zapewniający globalną wydajność”. Firma dodała, że przetarg mediowy ten był częścią tej transformacji.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jeśli chodzi o wybór iProspect, firma stwierdziła: „Chociaż byliśmy pod wielkim wrażeniem wszystkich agencji, które wzięły udział, iProspect wyróżniało się pasją do marki eBay i silnym modelem operacyjnym. Ich wsparcie będzie kluczowe, gdy skupimy się na kampaniach obejmujących cały lejek, które są zintegrowane w całym procesie kupna i sprzedaży. Nie możemy się doczekać współpracy z zespołem iProspect w 2025 r. i później” - podano w wydanym komunikacie.
eBay nie podał, jakie inne agencje brały udział w przetargu.
Dołącz do dyskusji: eBay wybrał iProspect do globalnej obsługi mediowej