SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dzikość w sercu, bezpieczeństwo na drodze” - Suzuki SX4 S-Cross reklamowany już bez Roberta Korzeniowskiego (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Suzuki SX4 S-Cross. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dzikość w sercu, bezpieczeństwo na drodze”, przygotowały firmy Communication Unlimited i Value Media.

W kampanii podkreślane są najważniejsze atuty Suzuki SX4 S-Cross, takie jak napęd na cztery koła AllGrip, wysoki poziom bezpieczeństwa, niskie zużycie paliwa oraz bogate wyposażenie. Reklamy informują również, że samochód ten jest teraz dostępny od 59,9 tys. zł.

Akcja reklam rozgrywa się w zimowej scenerii, a ich bohaterem oprócz promowanego samochodu jest pantera śnieżna, która ma podkreślać bezkompromisowy charakter tego auta, a także jego zalety takie jak przyczepność, zwrotność i doskonałe prowadzenie w trudnych zimowych warunkach.

- Postanowiliśmy wykorzystać nową ofertę jako okazję do stworzenia komunikacji o charakterze wizerunkowym. Model Suzuki SX4 S-Cross ma wiele zalet, dzięki którym wyróżnia się na tle konkurencji. Pokazujemy je w tej kampanii - tłumaczy Jarosław Jędrzejewski, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

W poprzednich kampaniach reklamowych Suzuki SX4 S-Cross występował Robert Korzeniowski (zobacz szczegóły).

Kampania obejmuje telewizję (kilkadziesiąt kanałów z oferty TVP, TVN i Polsatu) oraz internet (bannery, aktywności w social media).

Za kreację reklam i koordynację działań odpowiada agencja Communication Unlimited, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Value Media.

Dołącz do dyskusji: „Dzikość w sercu, bezpieczeństwo na drodze” - Suzuki SX4 S-Cross reklamowany już bez Roberta Korzeniowskiego (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl