Drugie uderzenie sieci komórkowej Play
Więcej punktów sprzedaży, zmiana reklam, a w połowie miesiąca nowa oferta. Play chce powalczyć o użytkowników telefonów na kartę.
Powszechnie krytykowana kampania reklamowa, kłopoty z dystrybucją kart SIM i telefonów nie osłabiły apetytu czwartego operatora komórkowego - Play. Choć oficjalnie sieć wciąż twierdzi, że do końca roku chce zdobyć trochę ponad pól miliona klientów, to według informacji "Gazety Wyborczej" Play ma ochotę na znacznie więcej. Być może już 15 maja, w dniu ogłoszenia raportu kwartalnego Netii (współwłaściciel sieci), okaże się, że operator podniesie swoje prognozy do 700 tys. użytkowników (obecnie ma około 40 tys.).
Wg "GW" Play swój optymizm opiera m.in. na powiększeniu sieci sprzedaży. Od dziś w przejętych przez operatora punktach Germanosa zaczną powstawać salony Play. Pod koniec maja usługi operatora mają być już dostępne w ok. 350 miejscach. Oferta Play pojawi się też m.in. w kolejnych salonach Empik.
Marcin Gruszka, rzecznik Play przyznaje "GW", że w początkowej fazie wchodzenia na rynek Play popełnił kilka błędów. Przede wszystkim przy wprowadzaniu tzw. tzw. kart przedpłaconych. Nie wszyscy klienci również wiedzieli, że Play proponuje karty pre-paid. Teraz Play bardziej się otworzy na takich użytkowników.
Sieć zmieni też swoje reklamy. Dotychczasowe - z półnagimi osobami zaplatanymi w dwubarwną materię, obciętymi palcami czy dziećmi wyglądającymi na chore - budziły skrajne emocje. - Nowa kampania będzie inna.
Od 15 maja zmieni się oferta Play. Ceny jednak nie pójdą w dół. W ofercie Play pojawią się za to tzw. wideoserwisy. To krótkie filmy, zawierające np. przepisy kulinarne. - W drugiej połowie roku wprowadzimy też usługi dla biznesu i być może mobilną telewizję - zapowiada "GW" rzecznik Play.
Ile kosztuje Play?
Sieć telefonii komórkowej Play zadebiutowała 16 marca br. W ofercie abonamentowej Play (abonamenty od 50 do 150 zł) klient otrzymuje pakiet złotówek do wykorzystania na rozmowy, SMS-y, MMS-y i surfowanie po internecie. Niewykorzystana kwota nie przechodzi na następny miesiąc.
Cena za minutę połączenia w Play wynosi 49 groszy brutto do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych z naliczaniem sekundowym i bez zróżnicowania na godziny szczytu i poza szczytem. Za SMS i MMS do wszystkich komórkowych operatorów komórkowych oraz MMS na e-mail użytkownik sieci Play płaci 15 groszy, a za przesłanie 10 KB danych 5 groszy. Dodatkowo za każde 2 minuty rozmów przychodzących klient sieci otrzymuje 1 minutę połączeń wychodzących na dowolny numer.
Dołącz do dyskusji: Drugie uderzenie sieci komórkowej Play