SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dominik Wałęga media & e-commerce directorem w Performance Media

Do zespołu agencji Performance Media dołączył Dominik Wałęga, który obejmie nowo utworzone stanowisko media & e-commerce directora. Będzie odpowiadał m.in. za budowanie strategii rozwoju produktów mediowych i rozwój nowych projektów analitycznych.

- Dołączenie Dominika to duże wzmocnienie dla naszego zespołu. Jego ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej jako eksperta oraz managera podkreśla naszą misję stałego rozwoju produktów i zaawansowania oferowanych usług. Jego ekspercka wiedza wzmacnia kompetencje agencji w obszarach: analityki mediowej, media planning & buying, mar-tech i przede wszystkim nieszablonowego myślenia o rozwoju biznesu naszych klientów. To kluczowe kompetencje w nadciągającej rewolucji postcookie, w którym measurement i smart targeting, będą odgrywały kluczową rolę. Rola Dominika będzie bardzo ważna w naszej agencji w kontekście dalszego rozwijania dla naszych klientów innowacyjnych rozwiązań z zakresu media i measurement, w obszarze zarówno online jak i offline – komentuje Adam Oskaldowicz, partner & CEO w Performance Media.

Dominik Wałęga karierę rozpoczynał w 2000 r. Większość czasu związany był z Publicis Groupe, gdzie spędził ponad 16 lat zdobywając doświadczenie na wszystkich etapach związanych z planowaniem i zakupem mediów. Za swoje największe sukcesy uznaje stworzenie i rozwój kompetencji w Publicis Groupe w obszarach SEM i SEO (w latach 2008-2015), a w ostatnich 3 latach w agencji Performics w obszarze Marketing Automation, jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i produktu. Dwa lata pracował również w Havas Media Group Poland jako chief digital officer.

Performance Media zatrudnia blisko 400 pracowników, w 12 wyspecjalizowanych działach.W gronie jej klientów znalazły się takie marki jak m.in. AA (kosmetyki), Head&Shoulders, Herbal Essences, Herbapol, Gillette, Ikea, Möller’s, New Balance, OBI, Pantene, Samsung, Vistula, Volvo.

Dołącz do dyskusji: Dominik Wałęga media & e-commerce directorem w Performance Media

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jarząbek
Czasem aż oczy bolą patrzeć, jak się przemęcza, dla naszej agencji, dyrektor Dominik Wałęga. Ciągle pracuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy, wtykają mu szpilki. To nie ludzie – to wilki! Niech żyje nam dyrektor sto lat!

To jeszcze ja, jarząbek, bo w zeszłym tygodniu nie pisałem... dziwne że w Performics tak długo wytrzymali z nim, przecież to taki wybitny menadżer od zarządzania ludźmi. Wszystkim pokieruje, wszystkiego przypilnuje i nawet w excelu rozpisuje coś co się liczy ale policzalne nie jest.
odpowiedź