Dobry Harnaś, ale zbój
Marka Harnaś, z portfolio Carlsberg Polska, rozpoczyna nową kampanię outdoorową.
Począwszy od 15 maja, na terenie całej Polski, widoczne są billboardy z charakterystyczną sylwetką Harnasia i znanym, z trwającej obecnie telewizyjnej kampanii reklamowej marki, hasłem: „Dobry Harnaś, ale zbój!”.
„Harnaś pojawia się na naszych billboardach w dwojakiej postaci.” – mówi Michał Wasielewski, Brand manager marki Harnaś w Carlsberg Polska. „Po pierwsze jako piwo - w nowej wizualizacji, wyraziście prezentuje się na tle górskiego lasu. Równocześnie butelka rzucając cień na skałę, tworzy zarys postaci Harnasia-rozbójnika, niezwykle męskiej, pełnej siły i energii, w symboliczny sposób podkreślającej charakter naszej marki.”
Outdoor jest częścią wiosennej kampanii marki Harnaś, dlatego zarówno w spocie telewizyjnym, jak i na billboardach pojawia się to samo hasło - „Dobry Harnaś, ale zbój!”.
Kampania prowadzona będzie na terenie całej Polski przy wykorzystaniu billboardów o wymiarach 4x3 i 5x2 m.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Dobry Harnaś, ale zbój