Dobra wiadomość z przyszłości w nowej kampanii marki Calperos
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).
Nowy spot reklamowy Calperos prezentuje nową perspektywę w percepcji marki: na profilaktykę osteoporozy patrzymy tutaj jak na inwestycję w siebie, we własne kości. W spocie bohaterka spotyka siebie z przyszłości, prowadząc dialog na temat naturalnego procesu - utraty wapnia z kości wraz z wiekiem.
- W naszej komunikacji podkreślamy wyjątkowe aspekty medyczne leku Calperos, a jednocześnie pokazujemy, że warto zadbać o siebie - jak mówi Anna Kochanowska-Łukasiewicz, kierownik grupy marek w Teva Pharmaceuticals Polska.
Za strategię, kreację oraz komunikację ATL odpowiada AżTuNagle. Spot wyreżyserowany przez Tomasza Knittla wyprodukowało Szut Szut Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media Warszawa
Dołącz do dyskusji: Dobra wiadomość z przyszłości w nowej kampanii marki Calperos