„Do Lewiatana jeden krok” w musicalowej reklamie sklepów Lewiatan (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów Lewiatan oparta na haśle „Do Lewiatana jeden krok”. Przygotowały ją firmy marketingowe Effectica, Motion Brand i Mindshare Polska.
Spot z kampanii jest utrzymany w konwencji musicalowej: klienci i pracownicy sklepu Lewiatan wspólnie śpiewają piosenkę „ Do zakochania jeden krok” ze zmienionym tekstem, opisującym zalety promowanej sieci sklepów, m.in. bogatą ofertę świeżych produktów w niskich cenach oraz przyjazną, fachową obsługę.
Reklama, pod hasłem „Do Lewiatana jeden krok”, jest emitowana w telewizji, m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN.
Kreacją spotu zajęła się agencja reklamowa Effectica, a produkcją - studio Motion Brand. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Pierwszy etap kampanii potrwa do końca br. W przyszłym roku akcja będzie kontynuowana.
Dołącz do dyskusji: „Do Lewiatana jeden krok” w musicalowej reklamie sklepów Lewiatan (wideo)