Dla kogo budżet reklamowy Nurofen?
Drugi raz w ciągu czterech miesięcy agencja Euro RSCG jest zmuszonado bronienia części budżetu reklamowego firmy Reckitt Benckiser.
Firma ogłosiła przetarg na globalną obsługę reklamową marki lekuprzeciwbólowego Nurofen. Euro RSCG będzie rywalizowała o ten budżetz agencją Mother, a ostateczna decyzja ma zapaść w ciągunajbliższych kilku tygodni. W maju tego roku producent ogłosiłtakże przetarg na budżet marki Airwick, o który Euro RSCG walczy zBartle Bogle Hegarty (BBH).
Euro RSCG zdobyła warty około 950 milionów euro globalny budżetreklamowy Reckitt Benckiser w lipcu 2006 roku, pokonując agencjeJWT i McCann Erickson. Do firmy należą również takie markiClearasil i Vanish.
Dołącz do dyskusji: Dla kogo budżet reklamowy Nurofen?