Dekolt, zderzaki, wałek i jaja jako biznes w nowym etapie kampanii „Twój outdoor”
Ruszyła właściwa odsłona kampanii „Twój outdoor” promującej reklamę zewnętrzną. Akcję przygotowały firmy Cityboard Media i Jet Line wspólnie z agencją Pompidou.
Tegoroczna kampania „Twój outdoor” rozpoczęła się dwa tygodnie temu od odsłony teaserowej, w której pokazywano billboardy z prowokacyjnymi hasłami „Pokaż dekolt!”, „Pokaż jaja!”, „Pokaż wałek!” i „Pokaż zderzaki!” (zobacz je). Wiele osób zastanawiało się, co reklamują plakaty, a niektórzy byli oburzeni jednoznaczną wymową sloganów.
- Spodziewaliśmy się takiego odzewu, bo już przygotowując projekt reklam, położyliśmy ogromny nacisk na to, aby był on zgodny z zasadami opisanymi przez klasyka branży, Davida Bernsteina - przekonuje Kamila Rudnik, specjalista ds. PR w Cityboard Media. - Najważniejszym celem pierwszego etapu akcji było praktyczne przypomnienie klientom o tym, jak wielką rolę w całości kampanii ma jakość projektu graficznego - dodaje.
Właściwe reklamy, które właśnie się pojawiły, pokazują, że w wyzywających sloganach nie chodzi aluzje do części ciała, tylko o różne produkty i usługi. A te można promować na nośnikach zewnętrznych.
Akcja ma podkreślać, że outdoor jest skuteczną i atrakcyjną formą komunikacji marketingowej, bo zapewnia wysoki zasięg i częstotliwość kontaktu z przekazem reklamowym wśród aktywnych, mobilnych odbiorców. Kampania obejmuje 300 cityboardów należących do Cityboard Media w największych miastach (m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, na Śląsku, czy w Trójmieście) oraz 30 nośnikach typu motorway 12x4m z oferty Jet Line ulokowanych przy najważniejszych trasach w kraju (np. Poznań-Berlin, Warszawa-Katowice czy Gdańsk-Szczecin).
W ramach akcji działa serwis twojoutdoor.pl, w którym dostępne są informacje o reklamie zewnętrznej oraz opisy i przykłady jej skutecznego wykorzystania.
To juz czwarta odsłona kampanii „Twój outdoor”. Pierwsza była prowadzona rok temu pod hasłem „Pokaż się!” (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Dekolt, zderzaki, wałek i jaja jako biznes w nowym etapie kampanii „Twój outdoor”
Bez doskonałego opracowania w sferze grafiki, nawet prowokacje miałkie ale budzące nadzieje, nie mają szans.
Grafika dno.
Dziękujemy, tej agencji już nie będziermy zatrudniać - tak winniśmy zakończyć cały temat.