Czterolatka za kierownicą reklamuje Volvo Trucks (wideo)
18-tonowa wywrotka prowadzona przez 4-letnie dziecko - to nowy pomysł marki Volvo na promocję jej samochodu. „Look who’s driving” to siódmy film wyprodukowany w ramach cyklu „Live Test”.
W najnowszym filmie promocyjnym Volvo postanowiło udowodnić, że innowacyjne rozwiązania dotyczące trakcji pozwalają samochodom tej marki przetrwać bardzo wiele. Nawet fakt, że za kierownicą auta znajdzie się 4-letnie dziecko.
W spocie mała dziewczynka dostaje do rąk panel sterujący zdalnie ważącą 18 ton wywrotką firmy Volvo. Bez zahamowań staje na wysokiej platformie i naciska przycisk start.
Ciężarówka pokonuje przygotowane dla niej przeszkody, wykonuje nawet pełen obrót dokoła własnej osi znajdując się cały czas we władaniu dziecka. Okazuje się, że nic nie jest w stanie pokonać konstrukcji szwedzkich inżynierów, a do mety dociera w całości zarówno samochód, jak i radość malucha z wykonanego zadania oraz... niezłej demolki, której można było dokonać.
„Look who’s driving” to siódmy film wyprodukowany przez Volvo Trucks w ramach cyklu „Live Test”, który został zapoczątkowany w 2012 r. przez „The Ballerina Stunt”.
Kolejnymi produkcjami w tej serii były m.in. „The Hook”, „The Hamster Stunt” i „The Epic Split”.
Filmy z cyklu „Live Test” odnotowały ponad 100 milionów wyświetleń na portalu YouTube i zostały polecone w internecie 8 milionów razy.
Dołącz do dyskusji: Czterolatka za kierownicą reklamuje Volvo Trucks (wideo)