Zebra zamiast zajączka reklamuje Czekotubkę od Wedla (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kremu Czekotubka (produkowanego przez Lotte Wedel), którego bohaterami są gadająca zebra i jadący na niej chłopiec. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, J, OMD i 24/7 Communication.
W spocie gadająca zebra i jadący na niej chłopiec odwiedzają dziewczynkę, którą właśnie położyła do snu matka, obiecując jej, że może ją odwiedzić wielkanocny zajączek. Chłopiec daje dziewczynce opakowanie Czekotubki, a reklama podkreśla, że produkt jest obecnie dostępny w opakowaniach z nawiązującymi do Wielkanocy wizerunkami zająca, kurczaka i owcy.
Chłopiec i wioząca go gadająca zebra są bohaterami reklam słodyczy Wedel od września ub.r., nawiązują do przedwojennej grafiki promującej tę markę. Kampanie są prowadzone pod hasłem „Poczuj dziecięcą radość”.
Działania reklamujące Wedel obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową Wedla odpowiadają agencje PZL (strategia i kreacja kampanii), J (aktywności w internecie) i 24/7 Communication (aktywności PR) oraz dom mediowy OMD (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Zebra zamiast zajączka reklamuje Czekotubkę od Wedla (wideo)