“Czas honoru” stracił 400 tys. widzów, przegrywa z Polsatem i TVN
Czwarta seria “Czasu honoru” cieszy się o ok. 400 tys. osób mniejszą widownią niż nadawana rok wcześniej trzecia edycja historycznej produkcji. W czasie emisji serialu TVP 2 przegrywa z propozycjami Polsatu i TVN.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność czterech pierwszych odcinków “Czasu honoru 4” wyniosła 1,99 mln widzów przy udziale na poziomie 13,03 proc. w grupie 4+ i 11,49 proc. w 16-49. Widownia czwartej serii jest niższa od oglądalności trzeciej odsłony, która rok temu po czterech epizodach przyciągała przed ekrany średnio 2,38 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 15,29 proc. i 15,18 proc.
Dwójka w paśmie emisji “Czasu honoru” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, zarówno w 4+ jak i w 16-49. Liderem wśród wszystkich widzów jest TVN z udziałem na poziomie 25,72 proc., nadający wówczas “Taniec z gwiazdami”, a przed TVP 2 plasuje się jeszcze Polsat (21,09 proc., “Tylko muzyka”). Z kolei w grupie komercyjnej liderem jest Polsat (27,49 proc.), a drugą pozycję zajmuje TVN (20,84 proc.).
Czwartą serię historycznej produkcji oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 35. do 39. lat i po 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi i małych miast.
Oglądalność “Czasu honoru” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
04-09-2011 | 1 792 427 | 11,67% | 10,24% |
11-09-2011 | 1 921 136 | 12,78% | 11,31% |
18-09-2011 | 2 134 995 | 13,93% | 11,92% |
25-09-2011 | 2 126 503 | 13,72% | 12,44% |
Średnia | 1 994 079 | 13,03% | 11,49% |
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 3 936 130 | 25,72% | 20,84% |
Polsat | 3 226 941 | 21,09% | 27,49% |
TVP 2-Czas... | 1 994 079 | 13,03% | 11,49% |
TVP 1 | 1 284 398 | 8,39% | 6,82% |
Profil widowni produkcji
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 46,89% | 97 |
Kobiety | 53,11% | 102 | |
Wiek | 4-9 | 0,56% | 9 |
10-15 | 3,45% | 51 | |
16 - 19 | 2,80% | 50 | |
20 - 24 | 2,24% | 28 | |
25 - 29 | 4,17% | 47 | |
30 - 34 | 6,12% | 74 | |
35 - 39 | 10,16% | 138 | |
40 - 44 | 4,55% | 71 | |
45 - 49 | 11,09% | 161 | |
50 - 54 | 13,22% | 164 | |
55 - 59 | 9,81% | 126 | |
60+ | 31,83% | 158 | |
Wlk. miasta | Wieś | 42,67% | 109 |
< 50 tys. | 24,83% | 103 | |
50-100 tys. | 7,41% | 86 | |
100-200 tys. | 5,28% | 65 | |
> 200 tys. | 19,80% | 98 | |
Zawód | Top management | 8,39% | 97 |
Pracownicy średniego szczebla | 14,34% | 96 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 23,36% | 117 | |
Emeryci | 37,47% | 146 | |
Inni | 16,44% | 54 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 51,20% | 113 |
Średnie | 30,98% | 105 | |
Wyższe | 13,81% | 110 | |
Inne | 4,01% | 32 |
Dołącz do dyskusji: “Czas honoru” stracił 400 tys. widzów, przegrywa z Polsatem i TVN
podajecie, że 18 września CzH miał 2 538,77 tys. widzów (4+), a w artykule powyżej - że 2 134, 99 tys. widzów (4+). Skąd taki rozjazd u agencji? Rozumiem 3-4 procenty, ale tyle?