Crowley ma nowe rozwiązania glosowe
Crowley Data Poland wprowadza kompleksowe usługi głosowe umożliwiające wykonywanie ekonomicznych połączeń telefonicznych
TeleKontakt ISDN adresowany jest do Klientów korporacyjnych, którzy generują wysokie rachunki telefoniczne. Usługa pozwala obniżyć koszty połączeń międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowej oraz lokalnych. Łącze TeleKontakt ISDN umożliwia jednoczesną realizację do 30 połączeń zgodnie z standardem ISDN. Usługa ta dedykowana jest Klientom, którzy posiadają bądź w najbliższym czasie planują zakup prywatnych centralek PABX. Łącze dostępowe (2Mbit/s) jest realizowane za pomocą własnej infrastruktury radiowej. Wszystkie rozmowy kierowane są do sieci Crowley bezpośrednio na centralce PBX, a korzystanie z aparatów telefonicznych w biurze odbywa się bez żadnych zmian.
"Rozmowy telefoniczne naszych abonentów rozliczamy co do sekundy i bez dodatkowych opłat za zestawienie połączenia. Oznacza, to że płacą oni tylko za realny czas trwania połączeń. Jako jedna z pierwszych firm telekomunikacyjnych w Polsce wprowadziliśmy jednosekundowe naliczanie już w usłudze opartej o technologię VoIP. W ramach wdrożonych w maju rozwiązań głosowych TeleKontakt proponujemy w standardowej ofercie systemy rabatowe, gwarantujące uzyskanie coraz korzystniejszych upustów w miarę wzrostu ruchu generowanego przez Klienta. Wdrożenie usługi poprzedzone jest zawsze dokładną analizą dotychczasowych wydatków na połączenia. Ponadto, usługa umożliwia kontrolę wydatków telekomunikacyjnych. Wraz z fakturą Klient otrzymuje zbiorczy raport dotyczący ilości, czasu oraz kosztów rozmów w podziale na różne numery DDI."- mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Inne
Dołącz do dyskusji: Crowley ma nowe rozwiązania glosowe