Convector Development z nowym logo, hasłem i kampanią
Krakowski deweloper Convector Development kończy jubileuszowąkampanię "Bez mieszkaniowych absurdów" promującą odświeżonywizerunek firmy. Rozpoczynająca się obecnie akcja reklamujekonkretną inwestycję zrealizowaną przez firmę.
Odświeżenie wizerunku z okazji 10-lecia działalnościkrakowskiego firmy budowlanej Convector Development objęło zmianękoloru logotypu z granatowego na kojarzący się z elegancjąpurpurowy oraz nowy design firmowej strony internetowej, któregonajważniejszy element stanowi grafika przedstawiająca uśmiechniętąparę i hasło "Lubimy wymagających".
Odświeżony przez agencję reklamową Amako wizerunek ConvectorDevelopment reklamowany był w dwuczęściowej kampanii outdoorowejprowadzonej pod hasłem "Bez mieszkaniowych absurdów". Obecnie firmapromuje na billboardach zrealizowaną przez siebie inwestycję, którazostanie oddana do użytku w grudniu.
Marketing
Dołącz do dyskusji: Convector Development z nowym logo, hasłem i kampanią