Coca-Cola przenosi obsługę brandów napojów niegazowanych z McCanna do Publicisu
Coca-Cola Poland Services przenosi obsługę reklamową swoich marek napojów niegazowanych z McCann Worldgroup do Publicisu.
- Ponieważ w Polsce ciągle rozszerzamy portfolio naszych produktów w różnorodnych kategoriach, chcemy wzmocnić nasze możliwości komunikacyjne. Dlatego współpracujemy zarówno z agencją McCann jak i Publicis, przy czym pierwsza z nich zajmuje się naszymi markami napojów gazowanych, a druga odpowiada za niegazowaną część naszego portfela - informuje portal Wirtualnemedia.pl Gabriela Bar, public affairs & communications manager Coca-Cola Poland Services.
W portfolio brandów gazowanych koncernu znajdują się Coca-Cola (z wariantami Cherry, Zero, Lime), Fanta, Sprite, Kinley. Obsługiwać będzie je dalej McCann Worldgroup. Do Publicisu przeniesiona będzie obsługa napojów Cappy, Fuzetea, Powerade i Burn.
W ostatnich miesiącach Coca-Cola promowała intensywnie nowy napój niegazowany Fuzetea, wprowadzony na rynek na początku tego roku.W sierpniowej odsłonie kampanii wystąpili aktorka Barbara Kurdej-Szatan, dziennikarka Gabi Drzewiecka i bloger Modny Tata. McCann Worldgroup odpowiada za działania ATL kampanii. Przy kampanii współpracowały Mediacom (planowanie i zakup mediów), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola przenosi obsługę brandów napojów niegazowanych z McCanna do Publicisu