CNN ze spersonalizowanymi newsami i botami w Messengerze
Stacja informacyjna CNN zaczęła oferować swoje newsy za pomocą należącej do Facebooka platformy Messenger. Widomości mają być wysoce spersonalizowane dla odbiorców, a w komunikację pomiędzy internautami a CNN wspomagają boty.

Nowy sposób na dotarcie do odbiorców przez CNN jest konsekwencją zapowiedzianego przez Facebook szerokiego zastosowania botów w aplikacji Messenger.
CNN ujawnił, że każdego dnia dostarcza za pomocą osobistych wiadomości do subskrybentów wybór najważniejszych newsów dobranych do indywidualnych preferencji i zainteresowań użytkownika.
Oprócz tego stacja we współpracy z firmą Outbrain opracowała system opartych na sztucznej inteligencji botów, które z jednej strony zajmują się doborem i sugerowaniem treści odbiorcom, z drugiej zaś mają wchodzić w interakcję z internautami, odpowiadając na zadawane przez nie pytania. CNN zaznacza, że użytkownikom pozostaje do wyboru tradycyjna forma kontaktu z redakcją za pomocą wiadomości wysyłanych przez Messengera.
Dołącz do dyskusji: CNN ze spersonalizowanymi newsami i botami w Messengerze