CNBC z LinkedIn
Telewizja biznesowa CNBC zawarła sojusz z serwisem społecznościowymLinkedIn.
Głównym celem współpracy jest dzielenie się treściami pomiędzyobiema stronami oraz wspólne tworzenie nowych produktów - informujeserwis Brand Republic.
W ramach umowy należące do CNBC treści będą dystrybuowane nastronach internetowych należących do serwisu społecznościowego. Wzamian funkcjonalność sieci LinkedIn zostanie powiązana z serwisemCNBC.com.
Obaj partnerzy będą również pracować nad wspólnym rozwijaniemproduktów i treści dla CNBC. Przykładowo treści tworzone przezspołeczność LinkedIn będą nadawane na antenie biznesowegokanału.
CNBC stanie się też preferowanym dostawcą mediów biznesowych wLinkedIn. Teksty, artykuły, blogi, dane finansowe i treści wideowybrane z blisko 100 telewizyjnych wywiadów nadawanych każdego dniaw CNBC będą bezpośrednio dostępne dla globalnej bazy 27 milionówużytkowników serwisu.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: CNBC z LinkedIn