Cleo i Janek Dąbrowski w kampanii Banku Pekao promują pakiet PeoPay Kids
Ruszyła kampania Banku Pekao z udziałem Cleo i Janka Dąbrowskiego. W digitalowych realizacjach opowiadają o pakiecie PeoPay Kids zwracając uwagę na nowość wprowadzoną przez bank - grę edukacyjną w bankowej aplikacji mobilnej.
Kampania autorstwa agencji Digital Kingdom wpisuje się w platformę “Jak nie teraz to kiedy” – strategiczną część komunikacji do młodych Banku Pekao S.A.
Zadaniem agencji było stworzenie platformy komunikacyjnej poszerzającej świadomość produktu w kategorii bankowości dla dzieci oraz dotarcie do rodziców planujących wprowadzić dzieci w świat finansów. W oparciu o platformę komunikacyjną dla młodych “Jak nie teraz to kiedy” Digital Kingdom w najnowszej kampanii przedstawia innowację w zakresie bankowości mobilnej – grę edukacyjną dla dzieci w wieku 6-12 lat połączoną z aplikacją mobilną i pakietem PeoPay Kids.
Agencja Digital Kingdom odpowiada za strategię i egzekucję wszystkich działań SoMe, produkcję materiałów video oraz zdjęć, które są bazą dla wszystkich assetów kampanijnych. Agencja odpowiada również za koordynację współpracy z ambasadorami: Cleo i Janem Dąbrowskim.
Dołącz do dyskusji: Cleo i Janek Dąbrowski w kampanii Banku Pekao promują pakiet PeoPay Kids