CKM liderem, w dół Forbes i Manager Magazin
Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.
Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w styczniu 2008sprzedaż ogółem na poziomie 117 666 egz. (122 600 egz. wanalogicznym okresie 2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDPna temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyznopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) -98 161 egz. (wzrost o 1 proc.) a na trzecim magazyn shoppingowy"Logo" (Agora) - 69 891 egz. (rok wcześniej 69 778 egz.).
styczeń | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
CKM | 117666 | 122600 |
Playboy | 98161 | 97155 |
Logo | 69891 | 69778 |
Men's HealthPolska | b.d. | 73015 |
W styczniu 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 42 110 egz.(w analogicznym okresie 2007 roku - 45 246 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 30 368 egz. (rokwcześniej 30 935 egz.).
styczeń | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Forbes | 42110 | 45246 |
Manager Magazin | 30368 | 30935 |
Businessman.pl | 20408 | - |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: CKM liderem, w dół Forbes i Manager Magazin