Ciszewski MSL zajmie się obsługą Discovery Networks w Polsce
Agencja Ciszewski MSL wygrała przetarg na obsługę koncernu Discovery Networks CEEMEA w Polsce. Firma będzie odpowiedzialna za obsługę korporacyjną spółki oraz działania komunikacyjne dla kanałów Discovery Channel i TLC.
W organizowanym przez Discovery otwartym przetargu brało udział kilkadziesiąt agencji, w tym pracująca do końca lutego br. dla nadawcy agencja Charyzma.
Obsługą Discovery zajmą się konsultanci z dwóch działów agencji Ciszewski MSL. Dział Consumer Goods and Lifestyle, pod kierownictwem Zofii Bugajnej, będzie odpowiedzialny za obsługę kanałów Discovery Channel oraz TLC. Dział Renaty Toczyńskiej-Seligi będzie koordynował działania PR-u korporacyjnego.
Umowa z Ciszewski MSL została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Ciszewski MSL zajmie się obsługą Discovery Networks w Polsce